3 Mayıs 2011 Salı

Duru'm Prensesim İyi ki doğdun

Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba.... Bu arada epeyce kurabiye çalışmalarım hatta siparişlerim oldu..

Öncelikle Duru'mdan bahsedeyim ...2008 yılının Nisan ayının 7 sinde yeryüzüne gerçekten bir melek geldi.Durum dünya güzelim ...   Niwalimden ayrı tutmadığım Nilay'ımın kızı... Bakıpta benimde Duru gibi bir kızım olsun dediğimm meleğimmm.Her gördüğümde her konuştuğumuzda yeni bir şeylerini öğrenip şaşırtan kızım ... Uzak kaldım sana büyürken çok fazla yanında olamıyorum ...Ama yüreğim hep sizle...İnşallah Allah senin karşına hep güzel olan şeyleri çıkarır.Çok mutlu olursun  seni çoook seviyorum güzel kızımmm.... (beni arayıp Zuzulan görüşebilirmiyim demeni unutmayacağızz :) ) .....Gelelim 7 Nisan a.... Konu Durum olunca herşeyin en güzelini en özelini ister olurum... Kurabiye yapmaya başladığımda en güzel hediye bu olur diye düşünmüştüm sevdiklerime.Gerçekten de öyle...Hele çocuklar onların o mutluluğu her şeye değiyor.... 20 tane kurabiyecik yaptım Duruma ama hepsi birbirinden farklı... Hepsinde ayrı ayrı çeşit yapmaya çalıştım.EE ilk deneme olunca biraz uzun sürdüüü gece 00 da başladım sabah 09 da yatağıma gittimm hiç uyumadan bir geceyi geçirdimm ... Yorgun muydum ? hiç değildim yaptıklarımı görünce yorgunluk falan kalmıyor zaten 3 saat uyuyup kalktım hemen..... Duru'nun kurabiyeleri görünce nasıl sevineceğini düşünerek mutlu oldum..Niwalime kargo yaptım o benim adıma partiye götürdü...Duru'm sayesinde 2 tane de sipariş aldım ,para kazandım bu işten .Hayırlı geldi güzel kızım bana... Zuzu teyzen pasta yapmayı da öğrensin  sana pasta da yapıcak :) Kurabiyelerimi yaparken Hocam Ayşe Aktaş     http://kurabiyedendusler.blogspot.com ve Mutlu Dükkan'ın sahibi Zeynep Yümlü'den  http://blog.mutludukkan.com esinlendimmm .... çok teşekkür ederim ikinize de .... Bu beceriksiz zuzu ancak sizden ilham alabiliyor:)))

önce Duru'mun partisinden bir kaç kare sonra da marifetlerim







 










2 yorum:

  1. Canım benim gerçekten de en güzel hediyemizde. Görüntüsü kadar tadı da muhteşemdi. Duru fotoları görünce ben bunlardn istiyorum diyoo sürekli; anlıcan bundan sonra seni görünce ilk sorucağı soru bana kurabiye getirdin mi olucak. (aldın mı başına belayı. ne yapalım bu kadar güzel yapmasaydın)Canımm eline, emeğine, yüreğine sağlıkk çok güzel olmuşlar. Seviyomm seniiii

    YanıtlaSil
  2. Canım bi tanem iyi ki benim en yakın dostumsun.Seni çok seviyorum.Durum melek kızım daha neler öğrenip senin için yapacam...sen yeter ki iste zuzundan... kocaman öpüyorumm sizi

    YanıtlaSil