21 Ekim 2011 Cuma

Gülnur&Orkun' a Mutluluklar....

Evet Bayramdan sonra yapılmak üzere aldığım en büyük siparişim.400 adet nikah şekeri. Yapabilirmiyim, yapamazmıyım, ne kadar sürer ,yetiştirebilirmiyim,kırılmadan İstanbul'a götürebilirmiyim,ne şekilde yapsam ???????????? Bin türlü soru ile kafamı allak bullak eden siparişim...Sipariş öncesi hazırllık dönemi epey bir yorucu geçti...Malum Bursa'da istediğimi bulamadığım için tüm alışverişimi Eminönü'nden yaptım... Sonrası Niwal'imin ve sevgili Eşimin yardımı ile oldu bitti.Alnımızın akı ile çıktık bu siparişten.Bu mutlu günlerinde bi nebzede yüzlerine  gülümseme katabildiysek ne mutlu bize..... MUTLULUKLAR BU GÜZEL ÇİFTE.









Siparişi teslim ettikten 3-4 gün sonrasına kadar sanki kurabiye yetiştirecekmişim gibi sabah  geç kaldım,yetişmeyecek  gibi kalkmalarım tam komediydi :))) kendimi hala kurabiye yapacak gibi hissediyordummmm....

1 yorum:

  1. MERHABALAR,
    kURABİYE HAZIRLAMAK ÇOK ZEVKLİ.AMA 400 ADET YAPMAK DA KOLAY İŞ DEĞİL SANIRIM.
    BEN DE OĞLUM EVLENİRKEN YAPMAYI DÜŞÜNÜYORUM:)ZAMANI GELİNCEDE DÜŞÜNÜRMÜYÜM BİLMİYORUM:)
    GELİN DAMAT KURABİYELERİ ÇOKK GÜZEL OLMUŞ.
    ELLERİNE EMEKLERİNE SAĞLIK CANIM.
    SEVGİLERİMLE.

    YanıtlaSil